Beregdédai  Falusi Zöld Turizmus
Jöjjön és látogasson el hozzánk!

MENÜ

Körutazás

KÁRPÁTALJA

Hagyományőrző Husvét Kárpátalján.

A Kárpát medence azon szegletébe indulunk, ahol a magyar

történelem elkezdődött. E tájnak a nevet Ung, Ugocsa, Bereg, Máramaros megyék adták. Itt volt a Kárpátok hágóin érkező magyarok első pihenő helye. Ez a gyönyörű táj adja a Feszty körkép földrajzi hátterét.

Ellátás: félpanzió.

Elhelyezés: magánházaknál a falusi turizmus keretein belül

2013. Március 30-tól Április 2 (4 nap/3 éj):

Töltse a Husvéti ünnepét Kárpátalján

Szállás: Beregdédán a Beregsurányi határátkelőtől 7 km-re, vendágszerető magyar családoknál.

Utazás: csoportos autóbusszal, vagy személygépkocsival.

Szállás: 3 éj falusi turizmusban (2-3 ágyas szobák, vizesblokk használattal)

Ellátás: félpanzió (bőséges reggeli és vacsora, igazi házi ízek)

Búcsúest: Zenés búcsúestet, italfogyasztással, Bio termékek bemutatása és vásárlása.

Részletes program:

1. nap – kb. 420 km

Budapes – Beregsurány/Asztély (határátkelés), érkezés Beregszászra kb. 13:00.

A Beregsurányi határátlépésnél segítség nyújtás az okmányok mihamarabbi kezelésében és ügy intézésében, hogy a vendégek a lehető legkevesebb időt töltsék el  várakozással a határ átlépésnél.  Utána elsőként a Beregvidéki Helytörténeti Múzeumot látogatjuk meg (belépő). Ezt követően Beregszász belvárosában teszünk egy sétát, ahol megtekintjük a város jellegzetes épületeit, templomait, a Petőfi szobrot, a Kárpátaljai Magyar Főiskolát. Beregszász után Beregdédára utazunk, ahol szállásadóink várnak ránk. Szállás elfoglalása, vacsora, ismerkedés a háziakkal.

2. nap  – kb. 300 km

Reggeli után a Vereckei-hágóra utazunk, útközben elsőként az asztrológia

jegyében épült Schönborn vadászkastély járjuk be. Ezt követően a Szolyvai Sirató falnál megemlékezünk az 1945 málenykij robot áldozatairól. Úti célunkat elérve a Vereckeiszoroshoz érkezünk , ahol Árpád vezetésével 895-ben a honfoglaló magyarok többsége érkezett az új haza földjére. Utaközben láthatjuk Kárpátalja sok nemzetiségü lakosságának a Husvéti ünnepi szertartásait, a Husvéti Pászka szentelését. Visszatérés a szállásra, vacsora.

3. nap  – kb. 250 km

Reggeli után elsőként a Munkácsi várat tekintjük meg. Zrínyi Ilona várát ezt követően  gyalogos sétát teszünk Munkács belvárosában (Rákóczi ház, Munkácsi Mihály szülőháza, Régi Városháza, Római katolikus és Református templomok). Utaközben láthatjuk Kárpátalja sok nemzetiségü lakosságának a Husvéti ünnepi locsolkodási szokásait. Visszatérés a szállásra, ahol vendégeik várják a hozzájuk érkező locsolókat, amit himestojás átadásával köszönünk meg.

Vacsora után  közös búcsúest a vendégfogadó családokkal, süteményekkel, italokkal, ahol bemutatjuk községünket,  BIO  termékeink kiállítása és vására.

4. nap  – kb. 450 km

Reggeli után a búcsú pillanatai következnek a vendégfogadó családoktól. Ezt követően Beregszász belvárosában teszünk egy sétát, ahol elkölthetjük a megmaradt grivnyát, hazafelé Beregszászon vásárlási lehetőség a Bárva áruházban.

Igény szerint a programokban lehetőség van változtatásra.

12.00 óra után az Asztély-Beregsurányi határátkelőn keresztül térünk vissza Magyarországra., a  határátkelésnél ugyancsak segítünk vendégeinknek a mihamarabbi biztonságos átkelésnél.

Szeretettel invitálunk és várunk minden kedves érdeklődőt.

Szükséges úti okmány: az érvényes útlevél. Vízumra nincs szükségünk!